Strona 1 z 1

make love not war

: 20 sty 2015, o 01:26
autor: kislov
Witam serdecznie.
W duzym skrocie postaram sie wszystko opisac.
Aktualnie znajduje sie w Anglii lecz niebawem planuje zjechac.
Planuje zrobic powrot niespodzianke mojej kobiecie
A do tego poprosic ja o reke. Budzet szalu nie robi a jak
Kazdy facet chcialbym by pamietala ten dzien do konca zycia.
A rycerz na bialym koniu to fajna opcja wiec zwracam sie do was
O pomoc. Moze znajdzie siee ktos kto posiada jakos wygladajacy pancerz
I by byl tak mily i wypozyczyl go na dwa dni? Oczywiscie zaplace, a jak powie tak
Dorzuce litra. Pozdrawiam

Re: make love not war

: 22 sty 2015, o 06:44
autor: kislov
Nie aktualne.