Powitanie

Awatar użytkownika
BANAN
Kontaktowanie:

Powitanie

Postautor: BANAN » 18 cze 2012, o 15:24

Ktoś musi zacząć,więć czemu nie ja ;) Mam na imię Janusz,mam swoją małą kuzienkę w Stoczku Łukowskim,zajmuję się kowalstwem od 20 latek,nie miałem okazji być w Wojciechowie,ale mam nadzieję w tym roku zawitać.Pozdrawiam brać kowalską,której jeszcze nie znam z innego Forum Kowalskiego.

Smiglo7o7

Re: Powitanie

Postautor: Smiglo7o7 » 20 cze 2012, o 14:29

Witaj, na wstępie chciałbym zwrócić Ci uwagę, że jest specjalny dział "Kącik zapoznawczy" do tego rodzaju wiadomości. :ugeek:

umi

Postautor: umi » 20 cze 2012, o 15:44

Janusz skoro jesteś tu pierwszy, to ja będę drugi :) to będzie po sprawiedliwości wiekowo :) Do rzeczy więc, nazywam się Marek , pochodzę z Pułtuska , skończyłem Wojciechowską Alma Mater z wynikiem praktycznym: No może byc, ale niech już się za tą robotę nie bierze :D Wiadomości o kowalstwie: zadowalający :) Zainteresowanie kowalstwem : przyzwoity :) To właściwie wszystko tytułem wstępu :) Teraz trzeba będzie rozejrzec się cóż tu można popsuc :twisted:

MM_pierwszy

Postautor: MM_pierwszy » 20 cze 2012, o 22:55

Witam, mam na imię Marcin i jestem bardziej teoretykiem niż kowalem, ale lubię zabawy z metalem. "Hobbystycznie" ;-) zajmuję się kowalstwem i prostym złotnictwem. Czekam tu na takiego jednego "świra" zresztą też na Ś ;-). Wszystkich znajomków zachęcał do zapisania się na forum i myślałem, że to on będzie pierwszy. Jego strata. Pozdrawiam

umi

Postautor: umi » 21 cze 2012, o 15:08

Tego świra na Ś to przedyskutujemy w Wojciechowie :) A administrator chyba może nas teleportowac do innego wątku ? :) Czy się mylę ? :D

Awatar użytkownika
BANAN
Kontaktowanie:

Postautor: BANAN » 22 cze 2012, o 08:33

Smiglo7o7 wiem,że kącik zapoznawczy jest właściwym miejscem,ale gdy do niego zajrzałem,nie było jeszcze możliwości nic napisać :roll:

milionoczu

Postautor: milionoczu » 23 cze 2012, o 12:29

Witamy kowali na forum.

umi